torsdag 9 maj 2013

priser på tavlorna

Har fått en del frågor om priser på tavlorna. När jag började sälja mina små pärlor så visste jag ju inte hur stor efterfrågan skulle vara och gjorde därför ingen prislista. Jag vill inte kalla detta för en prislista heller men nedan följer lite exempel på tavlor och vad dessa kostar.

Önskas någon annan text eller storlek är det bara att skicka iväg ett mail med vad du önskar så återkommer jag med pris. Notera att alla priserna är inklusive frakt, vilket tyvärr är en allt för stor del av priset. Tavlorna är ju ganska stora och djupa och måste skickas som skrymmande, tyvärr. Bor du i närheten och vill hämta din tavla går detta självklart bra.

Beställningar görs via ett mail till myrmamma@hotmail.com.

Små tavlor med fjäril eller slända, 10x10 cm kostar 140 kr inkl frakt.

 
 
Enkel namntavla med bara ett namn eller personnummer, 20x20 cm kostar 220 kr inkl frakt.
 
 
Namntavla med fler namn/familj och symbol, 20x20 cm kostar 270 kr inkl frakt.

 
 
Tavla men födelseuppgifter till dop eller gåva, 20x20 cm kostar 320 kr inkl frakt.
 




Avlång tavla med slända eller fjäril, 10x40 cm kostar 250 kr inkl frakt.


Avlång tavla för bröllop eller text, 20x60 cm kostar 380 kr inkl frakt.


Priserna gäller tills vidare och avvikelser kan förekomma men meddelas så fall alltid via mail vid beställning.

Ha en fortsatt bra dag!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar