måndag 21 oktober 2013

Tack! Och förlåt!

 
Jag har pausat i mina uppdateringar vad gäller tavlor och annat skoj.
Månaderna som gått har jag ägnat åt familj, vänner, hus, jobb och allt annat som fyller livet.
Och så har jag faktiskt tryck massor med tavlor också. För även om min närvaro här har varit obefintlig så har jag fått en hel del beställningar. Det tackar jag för!
 
Just nu har jag dessutom helt slut på ramar i 20x20. Jag har väntat på dem i snart sex veckor och jag börjar bli otålig! Jag hoppas få besked i denna vecka men tills dess så fortsätter jag att göra både familjetavlor och doptavlor på ramar i 30x30.
 
Så har du någon tavla du vill ha gjord, till dig själv eller någon i din närhet, så är det bara att höra av dig till myrmamma@hotmail.com.

Hoppas du får en hälig vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar